Favoritliste uge 43 2013

20131019_174737Endnu en gang en lidt forsinket favoritliste. Jeg sidder mit i en eksamensperiode, og skal til eksamen i morgen, så det hele er lidt hektisk. Kryds fingre for mig!

– Happy halloween! Har du set de fine mini græskar? De er fyldt med hjemmelavet veganske oreos kiks og chokomousse, toppet med frysetørret hindbær.

– På fredag er det international veganer dag, og i den forbindelse har Mad med Medfølelse sørget for lækre veganske tilbud, så vidt muligt, over hele landet. Hold øje med deres facebookside, for at se om der er et godt tilbud (eller flere) nær dig!

Why Honey is Not Vegan – spændende indsigt om bier og hvorfor honningindustrien ikke skal støttes.

– Jeg skal til Berlin (igen) på lørdag og jeg glæder mig som et lille barn. Læs om min tur til Berlin i sommers her.

Skriv et svar

