Favoritliste uge 41 2013

Meat truck.04

Det står sløvt til uden kamera og en opgave der skal skrives. Men her er sidste uges favoritliste.

– Billedet du ser over er The Sirens of the Lambs af Banksy.

– Kender du til Soy4You? Det kan købes nu i Rema1000 og er et vegetabilsk alternativ til hakket oksekød. Det er super nemt at anvende, se de 8 fristende opskrifter på Anima med Soy4You. Og bare rolig, det er GMO-fri, men desværre ikke økologisk.

– Jeg blev overrasket da jeg var i Kvickly i Silkeborg i sidste uge (for at besøge min morfar), hvor de havde en vegansk hylde! Vegansk mayonanise, vegansk chokolade, vegansk øl, vegansk flødeskum. Nøj, er alle Kvickly sådan?

– De her Vegan Dirt Cake ser virkelig gode ud og så er de nemme at lave. Vidste du at nogle Oreos er veganske? Det er dem der står “original” på.

– Æblekage i lange baner. Jeg elsker danske æbler fra danske haver!

– Og endelig er grønkål kommet i sæson. Jeg fik en dejlig stor portion dansk, økologisk, lokal produceret fra KBHFF.

Chocolate Chip Cookie Dough Truffels, yum!

Going Vegan, if Only for a Day, små skridt er bedre end ingen.

– Jeg nævnte i uge 39 foredraget “Change of Heart” af Nick Cooney. Var man forhindret i at komme, så blev det heldigvis optaget, og kan ses her.

Skriv et svar

