Favoritliste uge 38 2013

20130920_172133

Bedre sent end aldrig, ikke? Her er sidste uges favoritliste.

– Min mor gav mig noget lækkert mørkt chokolade fra Social Food. Økologisk og bæredygtig chokolade, ja tak!

– Jeg er helt tosset med Minimalist Baker. Simple og enkle opskrifter, som ikke tager lang tid at lave. Og så har de oven i købet også en masse veganske opskrifter.

Hvordan kan vi alle spise bæredygtigt?

Red hundene. Stop raceforbuddet.

Instagram – jeg er blevet helt tosset med det!

Vegansk foodgawker gør mig virkelig sulten.

Skriv et svar

