Favoritliste uge 37 2013

20130911_180300

– I tirsdags var jeg til ‘Tour de Nørrebro‘, et arrangement af dagbladet Information om bæredygtig omstilling rundt omkring på Nørrebro. Billedet er fra DYRK Nørrebro, en taghave med en masse lækre grøntsager!

– Avisen (information) havde efterfølgende (om onsdagen) en artikel (som desværre ikke er at finde på nettet) med at billede af min mor, og hvor jeg bliver nævnt, og ovenikøbet  som veganer. Hvor sejt er det ikke lige?

– Jeg har lige købt mig et Canon 5d classic kamera!

– Jeg var forbi Dalgaard/Superbest i Hørsholm, som sælger flere forskellige slags ris-is fra forskellige mærker. Dyrt, men nice.

Bønnefritter – jeg kan stadig ikke komme mig over hvordan grønne bønner kan komme til at smage af pomfritter.

– Disse kokos-jordbær kugler ser helt fantastiske ud!

One thought on “Favoritliste uge 37 2013

  1. Pingback: Bønnefritter | GRØNNERE

Skriv et svar

