Favoritliste uge 36 2013

Her er denne uges favoritliste.

– Jeg elsker efterår!

Gourmet-veganer gør op med fordomme

– I ‘Vores Omstilling’ er både Mad med Medfølelse og Vestjyllands Højskole (som jeg har gået på) kommet i finalen, yay!

– Disse flotte vandmelon småkager skal prøves at laves veganske en dag.

Healthy 3-ingredient Chocolate Fudge Sauce skal laves til mine pandekager, mums.

Drop én pose slik om måneden og få råd til øko-æg, eller bare drop animalske produkter og få råd til økologisk frugt og grønt?

– Til halloween skal jeg lave disse.

– Aalborgs nye kandidat uddannelse “Integrated Food Studies” ser faktisk lidt spændende ud, og så kan den kan tages i København.

– Jeg har meldt mig til intromøde i Københavns Fødevarefællesskab, økologisk og lokalt produceret frugt og grønt til billige penge, ja tak.

Grønnere hilsner
Mo

2 thoughts on “Favoritliste uge 36 2013

  1. Pingback: Dadelchokoladecreme | GRØNNERE

  2. Pingback: Dadelchokoladecreme | ronjacandersen

Skriv et svar

