Favoritliste uge 34 2013

Da jeg var i Rom i sidste uge, kom der desværre ingen favoritliste for den uge. Men her er denne uges:

Awesome Amsterdam, hvor vil jeg dog bare gerne til Amsterdam igen.

– Og så vil jeg besøge De Culinaire Wekplaats (det flotte billede er derfra)

Why Being the Lone Vegan Makes You a Power Player

Dansk vegetardag i næste uge d. 31. august.

Thomas’ oplæg om Mad med Medfølelse (som er deres bod jeg vil stå i til vegetardagen)

– Jeg skal have eksperimenteret med flødeboller

Systemkritiker Emil Bier i d. 11 time

Grønnere hilsner
Mo

One thought on “Favoritliste uge 34 2013

  1. Pingback: Dansk Vegetardag og Mad med Medfølelse | GRØNNERE

Skriv et svar

