Favoritliste uge 31 2013

Kender i 101 Cookbooks? Hvis du gør, så kender du nok også til favoritlisterne. Hvis ikke, så er det en liste med alt lige fra opskrifter til artikler til videor osv. som bloggeren har synes om i løbet af ugen. Jeg kan rigtig godt lide at læse hendes favoritlister igennem, og tænkte at det ville være rigtig smart, at samle alle de ting man støder på og kan lide i løbet af en uge. Så virker det lidt som en form for huskeliste og et sted hvor man eks. lige hurtigt kan slå op hvor man nu fandt den opskrift man så gerne ville afprøve. Så her er min favoritliste for denne uge:

– Sarahs(My New Roots) tips og opskrifter til når man skal ud og rejse. For flymad er sjældent vegansk (medmindre man har bestilt det på forhånd) og så smager det bare ikke så godt. Hendes tips og opskrifter skal helt klart tages i brug når jeg skal til Rom om 2 uger. Du kan læse om det her.

– Conocana’s instagram. De mest inspirerende billeder af hvordan man kan få sin mad til at fremstå som et kunstnerværk! Takke været Mad med medfølelse blev jeg gjort opmærksom på Conocana’s instagram.

– Det der blendet-frossen-banan-is skal da prøves!

– Det samme skal den her opskrift med ristede sukkerærter med sesamdressing, mmmh….

– Frisk mynte te. Min mors have bugner med 6 forskellige slags mynter, så lækkert.

– Min nye pung fra det veganske mærke Matt & Nat købt i Berlin. Gid deres varer blev solgt i Danmark…

– Grillmad og Lunas barbecue marinade.

– Skovbær, findes der noget bedre end at finde en busk spækket med skovhindbær og så bare begynde at plukke og guffe løs?

– Den veganske chokolade is fra Is á Bella. Bedste chokolade is jeg har smagt.

Skriv et svar

